سایت دیولق دهکده باستانی من تقدیم می گردد. به هموطنان عزیزم در اقصی نقاط جهان تا از طریق مجاز به حقیقت اتحاد برسیم که حقیقت اتحاد درهمدل بودن است وبس ،گرچه ابدان در جهان پراکنده باشند.چه زیبا گفته اند که (پراکندگی ما حاصل کثرت است )پس بیایید از راه مجاز تمرین وحدت کنیم تا رهرو راه وحدانیت شویم واین سیر میسر نمی شود مگر با قرارگرفتن در مسیر الهی .
دیولق دهی است ازدهستان سردابه که در15 کیلومتری غرب شهرستان اردبیل واقع شده است .این روستا دارا 1124نفر جمعیت وهمچنین خانه بهداشت وپایگاه بسیج- مخابرات-پست بانک ودهیاری می باشد.
مردمان زحمت کش این روستا از نعمت آب لوله کشی- برق - گاز وتلفن برخوردار می باشند . نهر های زیبا که از دامنه ی سبلان جاری می باشد باعث شده تا روستاییان در بهار وتابستان به کشت گندم و جو -سیب زمینی - عدس - لوبیا ...و در پاییز و زمستان به دامداری اشتغال داشته باشند از جمله پوشش جانوران وپرندگان در این منطقه شغال - روباه خرگوش - جوجه تیغی کبک بلدرچین ...می باشد.
این روستا دارای آب وهوای سرد کوهستانی ومناسب مسافران در تابستان می باشد . زبان روستاییان ترکی دینشان اسلام وشیعه دوازده امامی هستند.
هدف از راه اندازی سایتاین است که پس ازکسب اطلاعات از منابع معتبر تاریخی ومشورت بابزرگان ده درتهران و اردبیل ودیولق مطالب تاریخی جغرافیایی زادگاه نیاکانم را در این سایت قرار دهم تاشاید از مصادیق حب الوطن من الایمان باشم امید وارم بانظرات خودتان از طریق سایت وایمیل اینجانب مرا یاری نمایید.

انشاءالله .
باتشکر بهروزصبوری
شماره های تماس
اسرافیل همتی (دیولق) 09144527458
بیان فتحی(اردبیل)09144543369
بهروزصبوری(تهران) 09126266480